خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۲۵ آذر ۱۴۰۲

شهدای فراجا؛

سرپرست فدراسیون شطرنج طی پیامی شهادت نیروهای فراجا در حادثه تروریستی راسک را تسلیت گفت

به گزارش روابط عمومی، در پی شهادت 11 تن ار نیروهای فراجا در حادثه تروریستی راسک، دکتر شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون شطرنج طی پیامی عروج این سربازان انقلاب و حافظان امنیت را تسلیت گفت.

متن پیام سرپرست فدراسیون شطرنج به شرح ذیل است.

حادثه تروریستی بامداد جمعه 24 آذر ماه 1402 در حمله تروریستی به مقر حافظان نظم و امنیت در شهرستان راسک بار دیگر مهر تاییدی شد بر مظلومیت سبز پوشان فراجا که در راه حفظ امنیت و آرامش هم وطنان خود جانشان را فدا می کنند.

عملیات کوردلانه تروریست های دست نشانده دشمنان مردم و انقلاب با به شهادت رساندن 11 حافظ امنیت ایران اسلامی بار دیگر ضمن داغدار کردن ملت ایران، موجی از اتحاد را در میان اقشار مختلف ایجاد کرد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ شطرنج کشور ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت 11 تن از کارکنان جان بر کف فرماندهی انتظامی کشور، عملیات تروریستی راسک را محکوم کرده و به دشمنان این آب و خاک یادآور می شویم ریختن خون هر شهید در ایران موجب روییدن درختان تناوری می شود که ریشه در خاک پاک این مرز و بوم دارد و با چنین رفتارهای ضد بشری و تروریستی خدشه ای به آن وارد نمی شود.