خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۲۵ بهمن ۱۳۹۹

فینال قهرمانی شطرنج کشور به میزبانی لرستان رسید

فینال قهرمانی شطرنج کشور به میزبانی لرستان رسید

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، شهریار رحمانی نایب رئیس فدراسیون شطرنج با حشمت الله امان الهی مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان در محل این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار توافقاتی بین فدراسیون و اداره کل صورت گرفت که مقرر گردید مسابقاتی شطرنج قهرمانی کشور به میزبانی لرستان انجام شود.
طی جلسه‌ای که شهریار رحمانی نایب رئیس فدراسیون شطرنج با امان‌الهی مدیر کل ورزش و جوانان لرستان داشت، میزبانی فینال مسابقات قهرمانی کشور در بخش آقایان و بانوان که در اواسط اسفند سال جاری برگزار می‌گردد، به استان لرستان رسید و قرار است به میزبانی شهر خرم آباد برگزار شود.
رحمانی طی جلسات همزمانی که با شهرداری و شورای شهر خرم‌آباد داشت، افزود: شهرداری و شورای شهر خرم‌آباد آمادگی کامل خود را برای حمایت از این میزبانی اعلام کردند.