خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۱۲ تير ۱۳۹۹

خادم‌الشریعه مقابل حریف آمریکایی به برتری رسید

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، مسابقات جایزه بزرگ شطرنج سرعتی بانوان فیده به میزبانی سایت چس دات کام پیگیری شد و ساراسادات خادم‌الشریعه به یک پیروزی ارزشمند در این رقابت‌ها دست یافت.

خادم‌الشریعه تنها نماینده کشورمان در این مسابقات موفق شد با نتیجه 7 بر 3 مقابل حریفی از آمریکا به برتری برسد. بانوی شطرنج‌باز کشورمان در مرحله بعد به مصاف الگا گریا از روسیه می‌رود.

این مسابقات آنلاین چهار مرحله دارد که در هر مرحله 16 بازیکن به صورت حذفی بازی می‌کنند که هر کدام پنج روز طول می‌کشد و جایزه نفر قهرمان 3000 دلار است.

این مسابقات تا 30 تیر ادامه خواهد داشت.