خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۲۸ تير ۱۳۹۸

پایان مسابقات شطرنج قهرمانی زیر 20 سال کشور

عناوین قهرمانی به طاهباز و اصغرزاده رسید

آرش طاهباز از گیلان و میترا اصغرزاده از البرز عناوین قهرمانی مسابقات شطرنج قهرمانی زیر 20 سال کشور را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، پرونده مسابقات قهرمانی زیر 20 سال کشور در دو بخش پسران و دختران به ترتیب در شهرهای رشت و زتجان بسته شد و نفرات برتر این دو دسته معرفی شدند.

در بخش پسران آرش طاهباز از گیلان با 7 امتیاز از 7 بازی به مقام قهرمانی رسید و رده های دوم و سوم نیز به آرش داغلی و آراد نظری از گیلان تعلق گرفت.

در بخش دختران نیز میترا اصغرزاده از البرز قهرمان شد و آناهیتا زاهدی فر از تهران و ستاره سبط رسول از مازندران رده های دوم و سوم را از آن خود کردند.

امسال مسابقات قهرمانی زیر 20 سال پسران و دختران کشور از 22 تیرماه آغاز شد و شطرنج بازان سراسر کشور در 7 دور به روش سوئیسی به رقابت با یکدیگر پرداختند.