خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۲۲ خرداد ۱۳۹۸

از فردا در محل فدراسیون شطرنج برگزار می شود

رقابت 420 شطرنج باز در مسابقات سریع و برق آسای رده های سنی کشور

مسابقات شطرنج سریع و برق آسای رده های سنی کشور در سال 1398 فردا(پنجشنبه) و پس فردا (جمعه) با حضور 420 ورزشکار در محل فدراسیون برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، در مسابقات شطرنج سریع و برق آسای رده های سنی کشور، 420 ورزشکار رده های سنی زیر 8، 10، 12، 14، 16 و 18 سال دختران و پسران به رقابت با یکدیگر می پردازند. مسابقات مذکور طبق قوانین فدارسیون جهانی شطرنج (فیده) و در 9 دور به تفکیک رده و جنسیت برگزار می شود.

زمان مسابقات سریع برای هر بازیکن 10 دقیقه به اضافه 5 ثانیه پاداش برای هر حرک از اولین حرکت است. زمان مسابقات برق آسا هم برای هر بازیکن 5 دقیقه به اضافه 2 ثانیه پاداش برای هر حرکت از اولین حرکت بازی است.

برنامه برگزاری مسابقات شطرنج سریع و برق آسای رده های سنی کشور به شرح زیر است:
پنجشنبه 23 خرداد
صبح ساعت 9:30 (دور اول تا چهارم سریع)
عصر ساعت 15 (دور پنجم تا نهم سریع)
جمعه 24 خرداد
صبح ساعت 9:30 (رقابت های برق آسا)

لازم به یادآوری است که تمام مسابقات در محل فدراسیون شطرنج در تهران برگزار می شود.