خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۰۹ دی ۱۳۹۷

قهرمانی تیم مانتری در لیگ شطرنج استان فارس

تیم مانتری عنوان قهرمانی لیگ شطرنج استان فارس را از آن خود کرد.

بنا به گزارش روابط عمومی هیات شطرنج استان فارس، رقابتهای لیگ شطرنج استان پس از برگزاری 11 دور به پایان رسید و تیم مانتری به عنوان تیم قهرمان معرفی شد. در این مسابقات که با حضور 481 شرکت کننده در قالب 86 تیم برگزار شد،تیم های فائم مقامی و پاسارگاد عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

طبق اعلام حریر پوش سرداور این مسابقات طی اعلام آمار 224 بازیکن ریتینگ دار استان در بین نفرات حاضر در رقابتها حضور داشتند و همچنین 12 تیم از شهرستان ها و بخش های استان خود را به این مسابقات رسانده بودند.

از نکات جالب این تورنمنت قرار گرفتن رده های سنی مختلف در برابر یکدیگر بود که امیر علی ارشدی 5 ساله به عنوان خردسال ترین و عبدالرحمن کشمیری به عنوان مسن ترین بازیکن رقابتها معرفی گردیدند.

تیم قهرمان مانتری متشکل از آقایان مهرابی،مظفری، مومنی، صفری اسکندری، برازجانی و مرادی می بایست خود را جهت حضور در لیگ کشوری آماده کنند.

طبق آئین نامه لیگ ، 16 تیم برتر این مسابقات طی روزهای 21 و 28 دی ماه در تورنمنت جام حذفی استان مقابل هم قرار خواهند گرفت.