خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۱۴ آذر ۱۳۹۷

دریافت فایل مرتبط
1234.jpeg

دعوت از مقصودلو برای رقابت با بهترین های شطرنج جهان

استاد بزرگ شطرنج ایران سال 2019 در یکی از معتبرترین تورنمنت های شطرنج جهان حضور خواهد یافت.

به گزار ش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، پرهام مقصودلو استاد بزرگ شطرنج ایران، سال 2019 در جدول دوم تاتا استیل به رقابت با بهترین های جهان می پردازد .این برای اولین بار است که از یک شطرنج باز ایرانی برای این مسابقات معتبر دعوت به عمل می آید.

در جدول دوم این مسابقات 14 ورزشکار با یکدیگر دیدار می کنند و قهرمان آنها می تواند جواز حضور در جدول یک را بدست آورد. از قاره آسیا به غیر از مقصودلو تنها یک ورزشکار هندی در جدول دوم تاتا استیل حضور دارد.

مسابقات تاتا استیل هلند همه ساله میزبان بهترین های شطرنج جهان است؛ سال 2018 که هشتادمین دوره این مسابقات برگزار شد، مگنوس کارلسن نروژی موفق شد عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.