خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۰۱ آبان ۱۴۰۲

با حضور در کمیته ملی المپیک صورت گرفت؛

دیدار سرپرست فدراسیون شطرنج با دبیرکل کمیته ملی المپیک

به گزارش روابط عمومی، دکتر شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون شطرنج با حضور در کمیته ملی المپیک به دیدار دکتر مناف هاشمی دبیرکل این کمیته رفت.

بر اساس این گزارش، دکتر عظیمی در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در فدراسیون پس از کسب مقام قهرمانی تیم ملی شطرنج جمهوری اسلامی ایران در بازی های آسیایی هانگژو به ویژه موضوع جذب مربی خارجی، دبیرکل کمیته ملی المپیک را در جریان مسائل قرار داد.

دکتر مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های فدراسیون در ماه های گذشته و اشاره به عملکرد درخشان تیم ملی شطرنج در بازی های آسیایی، قول مساعد در خصوص پیگیری موضوعات مختلف فدراسیون به ویژه در مسئله جذب مربی خارجی صاحب نام و جهانی را به سرپرست فدراسیون شطرنج داد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک با تاکید بر حمایت حداکثری از فدراسیون شطرنج به ویژه در موضوع جذب مربی خارجی، پشتیبانی همه جانبه این مجموعه از تمام رشته ها به ویژه شطرنج را وظیفه ذاتی کمیته ملی المپیک عنوان کرد.

طبق اعلام دکتر شهرام عظیمی، فدراسیون شطرنج بلافاصله پس از پایان رقابت های آسیایی هانگژو موضوع جذب مربی خارجی صاحب نام در دستور کار قرار داده و مذاکراتی را نیز با برخی چهره های نامدار شطرنج جهان انجام داده است که به محض نهایی شدن اعلام خواهد شد.