خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۰۴ مهر ۱۳۹۶

پایان رقابتهای شطرنج سریع بازیهای داخل سالن آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه بازی های داخل سالن آسیا در ترکمنستان و در بخش سریع تیم مردان ایران(بزرگسالان) در دور پنجم و پایانی بخش سریع با نتیجه 1.5 بر 0.5 مقابل قطر شکست خورد و با کسب جایگاه هفتم به کار خود در این بخش پایان داد. در بخش رده سنی زیر23 سال آقایان نیز تیم ایران در دور پایانی برابر ازبکستان قرار گرفت و به تساوی 1 بر 1 رضایت داد. تیم شطرنج مردان ایران در بخش سریع تیم ایران در رده ششم قرار گرفت و به کار خود در این رقاتها پایان داد.

همچنین در بخش بانوان سریع بانوان تیم ایران در دور پنجم و پایانی برابر ازبکستان با نتیجه 1.5 بر 0.5 به پیروزی رسید. بدین ترتیب تیم بانوان نیز در پایان بخش سریع در رده پنجم قرار گرفت.همچنین در بخش بانوان رده سنی زیر 23 سال ایران با شکست 1/5 بر 0/5 در دور پایانی مقابل اندونزی در رده ششم جدول قرار گرفت.

رقابتهای بخش برق آسای بازیهای داخل سالن آسیا فردا برگزار می شود و ملی پوشان کشورمان برای کسب مدال در این دوره از رقابتها تلاش خواهند کرد.